directie Trainingen

Klantgericht handelen

Om een eenduidig imago in de markt te bouwen en handhaven, is gedrag nodig dat op ieder niveau in lijn ligt met de waarden en normen van de onderneming.  Alle medewerkers die wel contact met externe relaties hebben, maar hen niet bezoeken, zijn zeker zo bepalend voor de naam en faam van de onderneming als de andere collega’s. De training Klantgericht Handelen motiveert de medewerkers op de binnendienst, receptie, productie, service of administratie om gedrag te vertonen dat een constructieve bijdrage levert aan de continuïteit van de onderneming.

Onderwerpen die je oefent:

·        Een positieve uitstraling hebben in alle situaties

·        Omgaan met weerstand

·        Effectief telefoongebruik

·        Concreet zijn in alle gesprekken

·        De samenwerking met collega’s intern verbeteren

·        Leads genereren voor de buitendienst.

We plannen de training wanneer er een groep van minimaal zeven en maximaal tien deelnemers is ingeschreven. Het honorarium voor deze vier maanden durende training training is € 2.285,00. We organiseren in deze periode vier trainingsdagen.

De locatie is het Fletcher hotel in Nieuwegein.

Vervolgtraining klantgericht handelen

Samen met de deelnemers inventariseren wij de behoefte en ontwerpen vervolgens een programma dat naadloos aansluit bij de wensen van de deelnemers. We oefenen met eigen cases uit de praktijk en met nieuwe onderwerpen zoals het beheersen van conflicten en het voeren van onderhandelingen in een groep met meerdere gesprekspartners.

We plannen de trainingen wanneer er voldoende deelnemers zijn om een groep van zeven te vormen. Het honorarium voor dit driedaagse programma bedraagt € 2.495,00

De locatie is het Fletcher hotel in Nieuwegein.

schrijf je in

Verhaaltje over inschrijving.